Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz

ERENLER’DE ÇOCUKLAR TİYATRO PROGRAMINDA BULUŞTU

Büyükşehir’in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor
Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ’ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize keyifli vakitler dileriz” denildi.

