ERENLER’DE ÇOCUKLAR TİYATRO PROGRAMINDA BULUŞTU

      Sıradaki içerik:

      ERENLER’DE ÇOCUKLAR TİYATRO PROGRAMINDA BULUŞTU

      e
      sv

      Büyükşehir’in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

      avatar

      admin

      • e0

        Mutlu

      • e0

        Eğlenmiş

      • e0

        Şaşırmış

      • e0

        Kızgın

      • e 0

        Üzgün

      Büyükşehir’in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

      Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ’ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.

       

      Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize keyifli vakitler dileriz denildi.

      • Site İçi Yorumlar

      En az 10 karakter gerekli