Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz

Sakaryaspor’da Olağan Genel Kurul 1 Temmuz’da Devam Edecek

Erdoğan Sapanca’dan Ayrıldı: Teşkilata Saha ve Vatandaş Teması Mesajı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya’nın Sapanca ilçesinde üç gün süren AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın ardından İstanbul’a döndü. “Çeyrek Asırlık Destan AK Parti” temasıyla gerçekleştirilen kamp, Erdoğan’ın kapanış konuşmasıyla sona erdi.
Konuşmasında teşkilata önemli mesajlar veren Erdoğan, vatandaşla birebir temasın artırılması gerektiğini vurgulayarak, teşkilat mensuplarına sahadan ayrılmamaları çağrısında bulundu. “Caddeyi ve sokağı asla boş bırakmayacağız” ifadelerini kullanan Erdoğan, dijital çalışmaların önemli olduğunu ancak gönül bağının yüz yüze iletişimle güçleneceğini belirtti.
Dış politika başlıklarına da değinen Cumhurbaşkanı Erdoğan, Gazze başta olmak üzere bölgedeki gelişmelere dikkat çekerek Türkiye’nin uluslararası meselelerdeki duruşunu yineledi. Ayrıca teşkilata yönelik, “Yorulan varsa kenara çekilsin, meydanın hakkını verecek olanlar görevine devam etsin” mesajı da kampın öne çıkan ifadeleri arasında yer aldı.
Programın tamamlanmasının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan, Sapanca’dan ayrılarak İstanbul’a hareket etti. Üç gün boyunca Türkiye siyasetinin gündemini belirleyen kamp, verilen siyasi mesajlarla dikkat çekti.

